Через читання – до інформації,
знань, духовності
Cьогодні юний читач – якісно новий тип
читача. Змінилися дозвіллєві переваги дітей, їхні пізнавальні і читацькі
інтереси, джерела одержуваної інформації. Дитина не перестає читати – просто її
читання стає іншим, а саме: більш індивідуальним, прагматичним, інформаційним і
поверхневим.
Одним із "винуватців"
відлучення дітей від дозвіллєвого читання називають комп'ютер – цей
неперевершений компаньйон в іграх і пошуку цікавої інформації. Втім, краще не обвинувачувати ЕОМ у
витісненні книги, а використовувати його на користь читанню.
Комп'ютер для
бібліотекаря – це засіб та інструмент швидкого, точного, повного отримання
інформації. Завдяки комп'ютеризації стало більш очевидно, що бібліотека – центр
збереження і поширення не тільки самих документів інформації, а й орієнтир для
читачів у пошуку інформації про документи, навіть тих, яких немає у наявності.
Крім того,
комп'ютер – це привабливий для дітей технічний засіб, ще один із шляхів
залучення до бібліотеки, засіб пробудження інтересу до книги, до пізнання. Адже
від знайденої за допомогою комп'ютера інформації читачі потім переходять до
книжкових полиць.
Через читання – до інформації, знань, духовності
Cьогодні юний читач – якісно новий тип
читача. Змінилися дозвіллєві переваги дітей, їхні пізнавальні і читацькі
інтереси, джерела одержуваної інформації. Дитина не перестає читати – просто її
читання стає іншим, а саме: більш індивідуальним, прагматичним, інформаційним і
поверхневим.
Одним із "винуватців"
відлучення дітей від дозвіллєвого читання називають комп'ютер – цей
неперевершений компаньйон в іграх і пошуку цікавої інформації. Втім, краще не обвинувачувати ЕОМ у
витісненні книги, а використовувати його на користь читанню.
Комп'ютер для
бібліотекаря – це засіб та інструмент швидкого, точного, повного отримання
інформації. Завдяки комп'ютеризації стало більш очевидно, що бібліотека – центр
збереження і поширення не тільки самих документів інформації, а й орієнтир для
читачів у пошуку інформації про документи, навіть тих, яких немає у наявності.
Крім того,
комп'ютер – це привабливий для дітей технічний засіб, ще один із шляхів
залучення до бібліотеки, засіб пробудження інтересу до книги, до пізнання. Адже
від знайденої за допомогою комп'ютера інформації читачі потім переходять до
книжкових полиць.
Такий своєрідний міст між віртуальним
світом і реальною бібліотекою сприяє росту її популярності, поєднуючи старі
форми з новітніми інформаційними технологіями, перетворюючи бібліотеку в
особливе інтелектуальне середовище, що спонукає до здобуття знань. Отже,
поєднання традиційних заходів з інноваційними формами роботи сприяє залученню дітей до читання, адже