понеділок, 22 лютого 2016 р.

І до мене приходить хвилина прекрасна…

   Найбільша сила, що змушує людину здійснювати незвичайні, часом божевільні вчинки – ЛЮБОВ, неземна, пристрасна, хвилююча ...

   До Дня святого Валентина у бібліотеці було створено  підбірку прозових і поетичних творів, які занурюють читача і світ таємничого почуття. Такі романтичні та ліричні твори допоможуть  «зрозуміти та зберегти свої почуття».


Кохання крила! 

Ви несіть мене 

У світ добра, 

Де зоряне намисто 

Тримайте віру, 

Нею я живу 

У світі веселковім, променистім.


Моє кохання – радості політ,
Срібнозіркове, місячнодоріжне…
Зупинить вітер і розтопить лід
В нім мій вогонь, а ще ромашки ніжність.


Тебе любити не втомлюсь ніколи…
В барвінку неба, в золоті пшениць,
Краса твоя для світу загадкова,
Її повік не випити нікому,
Як життєдайну воду із криниць.


  Любов буває різною – до Бога, батьків, дітей, коханих, до Батьківщини… От і наші користувачі прийшли нас привітати та принесли подаруночки.


 В дарунок для працівників бібліотеки і всіх присутніх Маковка Анастасія виконала ліричні композиції  на сопілочці.